رهپویان شریف شما را به مهمانی شب یلدای پزشکان دعوت کرده است

 

رهپویان شریف شما را به مهمانی شب یلدای پزشکان دعوت کرده است

یلدا فقط طولانی‌ترین شب سال نیست بلکه فرصتی برای اندکی شادی و مهربانانه زیستن است ، خوشحالیم که در کنار خانواده بزرگ رهپویان شریف، هجدهمین شب یلدای پزشکان را در حالی جشن می‌گیریم که بیش از 70% کل رزیدنت‌های کشور برای آمادگی آزمون‌های پزشکی از بسته‌های آموزشی موسسه رهپویان شریف استفاده می‌کنند.خوشحالیم که جشنواره بزرگ یلدای پزشکان رهپویان شریف را با سقف 43% تخفیف خرید پکیج‌های آموزشی و کتب تخصصی پزشکی و آمادگی آزمون پزشکی برای تمام داوطلبان طراحی کرده‌ایم.

جشنواره یلدای پزشکان رهپویان شریف برای داوطلبان آزمون ارتقاء و بورد

مجموعه سوالات و پاسخ‌های آزمون ارتقا هدیه ارزشمندی برای داوطلبان آزمون ارتقا در تخفیف ویژه شب یلدای پزشکان رهپویان شریف است. این مجموعه هر ساله به محض اتمام آزمون‌های ارتقاء در کلیه قطب‌های کشوری و به منظور استفاده رزیدنت‌های سال چهار جهت آزمون بورد تخصصی و آزمون‌های ارتقاء و بورد سال بعد گرد‌آوری می شود.

این کتب در برگیرنده رفرنس های پزشکی  رشته‌های زیر می باشد:

رفرنس های ارتوپدی

رفرنس های اطفال

رفرنس های اورولوژی

رفرنس های بیهوشی

رفرنس های پاتولوژی

رفرنس های پوست

رفرنس های جراحی

رفرنس های چشم

رفرنس های داخلی

رفرنس های رادیولوژی

رفرنس های رادیوتراپی

رفرنس های روانپزشکی

رفرنس های زنان و زایمان

رفرنس های طب اورژانس

رفرنس های طب فیزیکی

رفرنس های عفونی

رفرنس های قلب

رفرنس های گوش، حلق و بینی

رفرنس های نورولوژی

 

برای بهره مندی از این تخفیف ها و شرکت در جشنواره شب یلدا رهپویان شریف با شماره 02166908000 تماس حاصل فرمایید.

تخفیف ویژه برای خرید منابع آزمون دستیاری

ما در موسسه رهپویان شریف، داوطلبان آزمون دستیاری و رزیدنتی را از آمادگی آزمون زریدنتی تا مرحله انتخاب رشته دستیاری همراهی می‌کنیم. پکیج‌های ویژه آزمون دستیاری رهپویان شریف با برنامه‌ریزی مشخص و هدفمند، فلش کارت‌ها، آزمون‌های متناوب، جامع و شبیه‌سازی شده با آزمون رزیدنتی و مشاوره‌های انگیزشی و کوییزهای طراحی شده تمام نیازهای داوطلبان آزمون دستیاری را پوشش می‌دهد.

در جشنواره شب یلدای پزشکان رهپویان شریف چنانچه برای بار اول قصد خرید پکیج‌های آزمون رزیدنتی دارید تا سقف 43% تخفیف به شما تعلق می‌گیرد. اگر یکی از استفاده‌کنندگان قبلی کتب و پکیج‌های شریف هستید با حضور در جشنواره شب یلدا علاوه بر تخفیف 23 تا 43 درصدی، بن تخفیف متناسب به خریدهای قبلی به شما تعلق می‌گیرد

 

شروع آمادگی بورد تخصصی و دریافت مشاوره مطالعه رفرنس با جشنواره یلدای پزشکان رهپویان شریف

برای آمادگی داوطلبان آزمون بورد تخصصی و آزمون شفاهی بورد، موسسه رهپویان شریف همایش OSCE (همایش آسکی) را هر سال برگزار می‌کند. در این همایش مدرسین برجسته دانشگاههای علوم پزشکی و نفرات برتر بورد تخصصی حضور دارند و داوطلبان ضمن آشنایی با نمونه سوالات سالهای گذشته و مراحل آزمون شفاهی بورد، از مشاوره اساتید جهت رفع اشکال استفاده می‌کنند.

در راستای آمادگی بیشتر داوطلبان بورد تخصصی موسسه رهپویان شریف پکیج‌های مختلفی شامل بسته‌های آموزشی، فلش کارت‌ها، آزمون‌های شبیه سازی شده و مشاوره در اختیار پزشکان محترم قرار می‌دهد.

جشنواره تخفیف ویژه شب یلدای پزشکان، فرصت مناسبی برای شروع استفاده از پکیج‌های آموزشی و خدمات آموزشی رهپویان شریف است. برای دریافت کد تخفیف حتما با شماره های زیر تماس بگیرید .

2166908000
تلفن تماس در ساعات غیر اداری:

09191003010

بورد تخصصی , آزمون رزیدنتی , شب یلدا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *