رشته طب اورژانس

معرفی کلیه محصولات جهت کسب آمادگی آزمون های ارتقاء بورد تخصصی در رشته طب اورژانس

معرفی رشته طب اورژانس جهت آمادگی در آزمون سال (1401)

رشته طب اورژانس یکی از رشته های هجده گانه پر طرفدار موسسه رهپویان شریف است که در طی بیش از بیست و دو سال خدمت از سوی موسسه رهپویان شریف مورد توجه قرار گرفته است.

رشته طب اورژانس

یکی از مهمترین و اصلی ترین خدمات موسسه رهپویان شریف به داوطلبان متخصص طب اورژانس، چاپ و نشر کتب آمادگی آزمون‌های ارتقاء و بورد تخصصی است. این موسسه همواره سعی کرده با توجه به زمان اندک پزشکان محترم و داوطلبین آزمون های ارتقاء و بورد رشته طب اورژانس برای مطالعه متون و کتب اصلی مرجع، مطالب رفرنس ها را در قالب محصولات منحصر به فرد، ارائه دهد.

ساختار محصولات به گونه ای طراحی شده که داوطلبان، به خلاصه مطالب موجود در رفرنس دسترسی داشته باشند. همچنین مرور مطالب متون مرجع رشته، در قالب پاسخ تشریحی به سوالات آزمونهای ارتقاء و بورد چند سال اخیر میسر شده است. بنابراین برای رسیدن به نتیجه مطلوب در کمترین زمان ممکن، راهبرد موسسه به شما پزشکان محترم رشته طب اورژانس دسترسی به گنجینه ای از سوالات طبقه بندی شده آزمون های سال های قبل است.

منابع محصولات رشته طب اورژانس موسسه رهپویان شریف

محصولات رشته طب اورژانس شالوده تنظیم آخرین ویرایش منابع آزمون‌های ارتقاء، گواهینامه و دانشنامه تخصصی تعیین شده از سوی دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی بوده که شامل موارد زیر است:

  • Tintinalli’s Emergency 2020 ویرایش نهم
  • Rosen’s Emergency Medicine 2022 ویرایش نهم
  • Hedges’ Clinical Procedures in Emergency Medicine and Acute Car 2019 ویرایش هفتم
  • Strauss and Mayer’s Emergency Department Management 2014
  • AHA 2020
  • ATLS
  • Emergency-Point-of-Care-Ultrasound 2017

کتب رشته طب اورژانس

  • کتب کیمیا هوشمند (1401)
  • کتب اکسیر
  • کتب مرور سریع

آزمون های رشته طب اورژانس

  • آزمون PMP
  • آزمون RPI

فیلم ها و فلش کارت رشته طب اورژانس

  • فلش کارت
  • فیلم آسکی
  • فیلم رهبورد

جهت اطلاع از آخرین بروزرسانی ها و تخفیفات ویژه کانال تلگرام موسسه رهپویان شریف را دنبال کنید.

دمو کتاب کیمیا هوشمند رشته طب اورژانس (جلد 35)

دمو کتاب اکسیر رشته طب اورژانس (جلد 1)

محصولات آموزشی

کتب کیمیا

این مجموعه کتب شامل درسنامه‌های تالیفی است که توسط رتبه‌های برتر، اساتید و اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه‌های معتبر علوم پزشکی کشور، ترجمه و تالیف شده است. در این کتاب، تمامی سوالات آزمون های ارتقا و بورد 5 سال اخیر جمع آوری شده است. از آنجایی که بررسی میزان یادگیری هر مبحث نیازمند تست زدن و مشاهده سوالات آزمون‌های سال‌های گذشته است سوالات براساس مباحث طبقه‌بندی و در پایان هر مبحث مطرح شده است با توجه به این نکته مهم که پاسخ‌های تشریحی به سوالات میتواند همانند درسنامه به افزایش یادگیری پزشکان کمک نماید.

کتب اکسیر

کتب اکسیر، مجموعه سوالات آزمون‌های ارتقا و بورد ۱۰ سال اخیر می‌باشد. لذا داوطلبین محترم علاقمند به کسب موفقیت در آزمون‌های ارتقا و بورد در مرحله تثبیت مطالعات خود میتوانند جهت تمرین بیشتر از مجموعه سوالات نهایت بهره را ببرند. در این دسته‌بندی، پاسخ‌های کاملا تشریحی، توسط رتبه‌های برتر و اعضا هیئت علمی دانشگاه‌های معتبر آماده شده است. با مواجه‌شدن با سوالات متنوع و بررسی عمیق پاسخ‌ها، تسلط بر مباحث افزایش می‌یابد. در این کتب به مباحث پرتکرار اشاره می‌شود، بنابراین داوطلبین دارای محدودیت زمانی می‌توانند در سریعترین زمان ممکن و به سادگی نمونه سوالات مباحث پرتکرار در آزمون‌های گذشته را بررسی نمایند. این مجموعه کتب علاوه بر ایجاد آمادگی برای آزمون‌های ارتقا و بورد، به بهترین شکل ممکن قابلیت استفاده برای کسب موفقیت در ازمون‌های داخلی و درون بخشی پزشکان را نیز فراهم می‌سازد.

کتب مرور سریع

کتاب‌های مرور سریع خلاصه‌ای از نکات مهم منابع آزمون‌های ارتقاء و بورد است. نکات مطرح در این کتابها: مطالبی که امکان و احتمال طرح سوال از آنها بالاست. نکاتی که بخاطر سپاری آنها سخت بوده و بعد از چندین بار مرور نیز امکان فرار بودن آنها از ذهن داوطلب بالاست. نکات سخت و پیچیده، اما مهم که فهم آنها به وسیله طراحی جدول‌ها و الگوریتم‌ها راحت‌تر است. بنابراین در چند هفته پایانی قبل از آزمون ارتقاء و بورد می‌توان از کتاب‌های مرور سریع به عنوان ابزاری برای مرور سیستماتیک و منظم مطالب و ثبیت آنها در ذهن بهره برد.

فلش کارت

قابل ارائه از طریق اپلیکیشن موسسه بوده و جهت مرور سریع مطالب و انتقال آنها به روش علمی به حافظه بلند مدت داوطلبین رشته طب اورژانس کاربرد دارد.

کتب اکسیر

مجموعه کتاب های اکسیر گنجینه ای از سوالات آزمون های ارتقاء و بورد تخصصی سال های گذشته به همراه پاسخ های تشریحی است. این کتابها برای رشته های مختلف پزشکی گردآوری شده است.

خرید پکیج کامل

کتب کیمیا هوشمند با 36 جلد کتاب و 25 ساعت فیلم و پادکست (قابل ارائه از طریق اپلیکیشن)، کتب مرور سریع، فلش کارت (قابل ارائه از طریق اپلیکیشن) و مجموعه اکسیر در این پکیج گنجانده شده است.

فیلم رهبورد

مجموعه رهبورد شامل هزاران ساعت ویدیو و پادکست است که توسط زبده ترین اساتید و پس از شناسایی نکات کلیدی و سرفصل های پر تکرار در آزمون های بورد و ارتقا تهیه شده تا داوطلبین گرامی بتوانند در کمترین زمان نسبت به مرور و یادگیری مطالب اقدام نمایند.

آزمون RPI

بهره گیری از تجربیات رتبه های برتر، آشنایی با چالش های پیش رو و شیوه جدید طراحی سوالات در سال های اخیر، مزیت این آزمون هاست.

فیلم آسکی

تمامی کارگاه های آمادگی برای آزمون آسکی که از سال 1395 تاکنون برگزار شده، ضبط و تدوین شده و در حال حاضر در قالب فیلم آسکی ارائه می گردد.

کیمیا هوشمند تک جلدی

کیمیا هوشمند 1401 طب اورژانس مجموعه ای 36 جلدی است. این کتب ترجمه ای از متون اصلی رفرنس رشته را در اختیار قرار می دهد.

تماس با همکاران ما

مدیر دپارتمان مشاوره و فروش

معرفی تفصیلی خدمات موسسه و آخرین آپدیت آنها، اعلام قیمت و تخفیفات مرسوم، مشاوره تکمیلی و تخصصی درمورد بسته های پیشنهادی متناسب با سطح آمادگی برای آزمون

پشتیبان تخصصی علمی و محتوا

دریافت انتقادات و پیشنهادات جهت ارتقای کیفی و رفع نقایص علمی کتب و خدمات موسسه، جذب همکار پزشک در زمینه ویراستاری علمی و ترجمه، پشتیبانی علمی از کلیه خدمات آموزشی و کلاسها. ارتباط با اساتید و مدرسین

پشتیبان فروش و مرسولات

خدمات پس از فزوش، برنامه ریزی، زمان بندی، اطلاع رسانی و پشتیبانی در خصوص ارسال کتب و مرسولات فیزیکی، و همچنین پشتیبانی های حوزه پرداخت را از این بخش پیگیری کنید