فروش ویژه کتب کیمیا چاپ جدید

کتاب کیمیای هوشمند

[fusion_builder_container hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” menu_anchor=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” parallax_speed=”0.3″ video_mp4=”” video_webm=”” video_ogv=”” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” overlay_color=”” video_preview_image=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” padding_top=”” padding_bottom=”” padding_left=”” padding_right=””][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” center_content=”no” last=”no” min_height=”” hover_type=”none” link=””][fusion_text columns=”” column_min_width=”” column_spacing=”” rule_style=”default” rule_size=”” rule_color=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=””]

کتاب کیمیای هوشمند یکی از جدیدترین محصولات موسسه رهپویان شریف می باشد همانطور که با موسسه رهپویان شریف آشنایی دارید می دانید که سری کتب کیمیا برای 18 رشته تخصصی (داخلی، زنان و زایمان، جراحی، قلب، اطفال، طب اورژانس، رادیوتراپی، روانپزشکی، عفونی، ارتوپدی، رادیولوژی، اورولوژی، طب فیزیک، پوست، ent، نورولوژی، پاتولوژی و بیهوشی) طراحی و تولید شده است. این سری کتب شامل خلاصه ای روان و مفهومی از رفرنس های مختلف هر رشته می باشد که در انتهای هر فصل مطابق همان مبحث سوالات آزمون ارتقا و بورد تخصصی پنج سال گذشته قرار داده شده است. (پاسخ سوالات نیز بصورت تشریحی وجود دارد) کتاب کیمیا کمک شایانی به داوطلبان آزمون ارتقا و بورد می کند بدلیل اینکه بعد از مطالعه خلاصه درس می توانید با سوالات همان فصل که سال های گذشته در آزمون های ارتقا و بورد آمده است آشنایی پیدا کنید و آمادگی خود را افزایش دهید. سوال اینجاست که فقط داوطلبان آزمون های مختلف تخصصی میتوانند از سری کتب کیمیا استفاده کنند؟ در پاسخ باید گفت خیر پزشکان عزیز برای مرور رفرنس در اوقات فراغت و زمان مطالعه خود می توانند از این کتاب استفاده و مطالب رفرنس را مجددا مرور کنند.

موسسه رهپویان شریف باتوجه به سابقه درخشان در ارائه طرح های نوین آمادگی آزمون ارتقا و بورد تخصصی پزشکی دارای ارتباطات بسیار قوی با داوطلبان آزمون های پزشکی و پزشکان عزیز می باشد بر همین اساس باتوجه به نیاز های داوطلبان و پزشکان عزیز اقدام به طراحی و تولید کتاب کیمیای هوشمند نموده است. در کتاب کیمیای هوشمند علاوه بر موارد ذکر شده کتب کیمیا یک کد QR نیز وجود دارد که تمام نیازهای داوطلبان و پزشکان برای یک مطالعه دقیق را فراهم نموده است و تمامی پزشکان بخصوص داوطلبان آزمون ارتقا و بورد تخصصی می توانند از آن استفاده کنند تا بتواند آمادگی خود را برای آزمون ارتقا و بورد افزایش دهند و به موفقیت دست یابند. همچنین داوطلبان عزیز نیز به راحتی میتوانند مطالب رفرنس را مرور و از محتوای گوناگون این کتاب نهایت بهره را ببرند.

[/fusion_text][fusion_button link=”https://drsharif.org/shop/?s=%DA%A9%DB%8C%D9%85%DB%8C%D8%A7+%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF&post_type=product” text_transform=”” title=”” target=”_self” link_attributes=”” alignment=”center” modal=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” color=”blue” button_gradient_top_color=”” button_gradient_bottom_color=”” button_gradient_top_color_hover=”” button_gradient_bottom_color_hover=”” accent_color=”” accent_hover_color=”” type=”3d” bevel_color=”” border_width=”” border_radius=”” border_color=”” border_hover_color=”” size=”” stretch=”default” icon=”” icon_position=”left” icon_divider=”no” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=””]کتب کیمیا هوشمند 1401 [/fusion_button][fusion_text columns=”” column_min_width=”” column_spacing=”” rule_style=”default” rule_size=”” rule_color=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=””]

قابلیت های کتاب کیمیای هوشمند

کتاب کیمیای هوشمند علاوه بر امکانات سری کتب کیمیا که شامل خلاصه درس ترجمه و تلخیص شده از رفرنس اصلی و سوالات ارتقا و بورد پنج سال گذشته بهمراه پاسخ تشریحی می باشد، در انتهای هر فصل و بعضی از مباحث کتاب کیمیای هوشمند یک کد QR قرار دارد که با اپلیکیشن میتوانید از محتوای کد QR بهره مند شوید. سوال اینجاست که در کد QR چه امکاناتی قرار داده شده است؟ تمامی رفرنس های به زبان اصلی (در انتهای هر فصل)، تصاویر با کیفیت و فیلم های آموزشی پزشکی، الگوریتم و جداول، پادکست های آموزشی در داخل کد QR وجود دارد.

فیلم های آموزشی پزشکی

در بسیاری از فصل های رفرنس های مختلف رشته های پزشکی، مباحثی وجود دارد که نیاز به توضیحات تکمیلی برای درک بهتر دارد از این رو به تشخیص اساتید محترم هر رشته، فیلم های آموزشی در بعضی از قسمت های کتاب بوسیله ای کد QR افزوده شده است. فیلم های آموزشی کمک شایانی به داوطلبان برای درک بهتر مباحث سخت خواهد کرد.

الگوریتم و جداول

معمولا اندازه جداول و الگوریتم بسیار بزرگ می باشد و در چاپ کتاب باید آنها را بصورت افقی چاپ نمود تا تمامی جدول و الگوریتم در یک صفحه قرار داد شود و ممکن است این موضوع باعث کاهش کیفیت و ناخوانا شدن متن شود اما در کتاب کیمیای هوشمند با بهره گیری از محتوای کد QR میتوانید جداول و الگوریتم ها را با کیفیت بسیار بالا و قابلیت زوم مشاهده کنید.

پادکست آموزشی

به تشخیص اساتید و مترجمین کتاب که از اساتید هیئت علمی دانشگاه ها و رتبه بورد هستند بسیاری از مباحث نیاز به فیلم آموزشی ندارد و میتوان با استفاده از پادکست توضیحاتی را به داوطلبان ارائه نمود تا چالش هایی که ممکن است پس از مطالعه مباحث با آن مواجه شوند رفع شود از همین رو ممکن است بعضی از مباحث دارای پادکست آموزشی نیز باشد تا داوطلبان بتوانند آمادگی خود را افزایش دهند.

تفاوت کتاب کیمیای هوشمند با رفرنس های ترجمه شده پزشکی چیست؟

رفرنس های ترجمه شده کتب پزشکی ممکن است توسط مترجمین مختلف ترجمه شده باشد اما کتاب کیمیای هوشمند توسط اساتید هئیت علمی و دارای رتبه بورد ترجمه و تلخیص می شود و تمامی نکات و اصطلاحات پزشکی در آن رعایت شده است. از طرفی مطالعه رفرنس های ترجمه شده پزشکی بسیار خسته کننده می باشد در طراحی کتب جدید کیمیا از رنگ های متنوع استفاده شده است تا خستگی در زمان مطالعه به حداقل برسد. در کتاب کیمیای هوشمند علاوه بر خلاصه رفرنس سوالات ارتقا و بورد پنج سال گذشته نیز وجود دارد این امر می تواند پس از مطالعه هر فصل شما را با چالش رو به رو کند تا پس از پاسخ دادن به سوالات از میزان درک مطلب خود آگاهی پیدا کنید سوالات بهمراه پاسخ تشریحی وجود دارد تا بتوانید از نقاط ضعف و قوت خود آگاهی پیدا کنید این قابلیت را در هیچ یک از کتاب های ترجمه شده رفرنس های پزشکی نمی توانید پیدا کنید. اکثریت پزشکان و داوطلبان آزمون ارتقا و بورد تخصصی در همه رشته های پزشکی علاوه بر تهیه کتب ترجمه شده اقدام به تهیه رفرنس اصلی نیز می کنند تا بتوانند رفرنس اصلی را با ترجمه تطبیق دهند و مطالعه ای هم روی رفرنس لاتین داشته باشند. با تهیه کتاب کیمیای هوشمند میتوانید در انتهای هر فصل رفرنس مربوط به آن را مشاهده و مطالعه کنید و دیگر نیازی به تهیه رفرنس اصلی ندارید.

ممکن است در کتب ترجمه شده رفرنس های پزشکی تصویری از سونوگرافی و رادیولوژی و.. وجود داشته باشد که بدلیل کیفیت کم چاپ نمیتوان تصویر را بدرستی تشخیص داد در این صورت درک مطلب از روی تصویر بسیار دشوار می شود از این رو داوطلبان و پزشکان عزیز برای رفع مشکل باید زمان زیادی را صرف کنند تا تصویر اصلی را پیدا کنند اما در کتاب کیمیای هوشمند می توانید تصاویر را با کیفیت بسیار بالا و با قابلیت زوم مشاهده کنید در این شرایط اگر در خلاصه درس تصویری شرح داده شود میزان درک مطلب از روی تصویر دیگر مشکل نخواهد بود.

با استفاده از کتاب کیمیای هوشمند میتوانید یادگیری مباحث دشوار را از کلام اساتید بصورت فیلم و پادکست آموزشی فرا بگیرید با این وجود کتاب های کیمیا را میتواند تحویل عظیم در صنعت کتاب های پزشکی بحساب آورد و آن را یک کتاب هوشمند پزشکی تمام عیار قلمداد نمود.

نحوه استفاده از قابلیت واقعیت افزوده

همانطور که گفته شده کد QR در کتاب کیمیای هوشمند قرار داده شده است برای استفاده از قابلیت هایی که داخل کد QR قرار دارد باید اپلیکیشن موسسه رهپویان شریف را روی موبایل خود نصب کنید. (لازم به ذکر است این اپلیکشین را میتوانید بر روی تمامی سیستم عامل های گوشی های همراه نصب کنید) پس از نصب و تهیه کتاب کیمیای هوشمند در هر بخشی که کد QR را مشاهده نمودید میتوانید با وارد شدن به اپلیکشن و اسکن کد QR از قابلیت های ذکر شده کتاب کیمیای هوشمند بهره مند شوید.

[/fusion_text][fusion_button link=”https://drsharif.org/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d9%86%d8%b5%d8%a8-%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c%d8%b4%d9%86-%d9%85%d9%88%d8%b3%d8%b3%d9%87″ text_transform=”” title=”” target=”_self” link_attributes=”” alignment=”center” modal=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” color=”blue” button_gradient_top_color=”” button_gradient_bottom_color=”” button_gradient_top_color_hover=”” button_gradient_bottom_color_hover=”” accent_color=”” accent_hover_color=”” type=”3d” bevel_color=”” border_width=”” border_radius=”” border_color=”” border_hover_color=”” size=”” stretch=”default” icon=”” icon_position=”left” icon_divider=”no” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=””]لینک و آموزش نصب اپلیکیشن موسسه رهپویان شریف[/fusion_button][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *