اپلیکیشن فللش کارت‌ ارتقاء و بورد

معرفی کلیه محصولات جهت کسب آمادگی در آزمون های ارتقا بورد تخصصی، فوق تخصص و فلوشیپ

[fusion_builder_container hundred_percent=”no” hundred_percent_height=”no” hundred_percent_height_scroll=”no” hundred_percent_height_center_content=”yes” equal_height_columns=”no” menu_anchor=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” status=”published” publish_date=”” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” enable_mobile=”no” parallax_speed=”0.3″ video_mp4=”” video_webm=”” video_ogv=”” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” video_preview_image=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” margin_top=”” margin_bottom=”” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=””][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ spacing=”” center_content=”no” link=”” target=”_self” min_height=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_image_id=”” background_position=”left top” background_repeat=”no-repeat” hover_type=”none” border_size=”0″ border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” border_radius=”” box_shadow=”no” dimension_box_shadow=”” box_shadow_blur=”0″ box_shadow_spread=”0″ box_shadow_color=”” box_shadow_style=”” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=”” margin_top=”” margin_bottom=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” last=”no”][fusion_text columns=”” column_min_width=”” column_spacing=”” rule_style=”default” rule_size=”” rule_color=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=””]

 اپلیکیشن فلش کارت ارتقا و بورداپلیکیشن فلش کارت ارتقا و بورد

اپلیکیشن فلش کارت ارتقا و بورد دارای سوالات متنوع و تالیفی می باشد که توسط اساتید عضو هیئت علمی و رتبه بورد طراحی شده است. فلش کارت های موسسه رهپویان شریف دارای نکات مهم برای هر رشته بصورت روان و طبق رفرنس می باشد و عملی ترین روش انتقال اطلاعات از حافظه کوتاه مدت به حافظه بلند مدت است. سوالاتی که در این اپلیکیشن وجود دارد به چهار صورت در دسترس قرار می گیرد که شامل سوالات کوتاه پاسخ، سوالات چهار گزینه ای و سوالات صحیح و غلط می باشد. رشته های که میتوانند از اپلیکیشن استفاده کنند عبارتنداز: رشته داخلی، اطفال، قلب، زنان، بیهوشی، جراحی، طب اورژانس، روانپزشکی، عفونی، ENT، ارتوپدی، اورولوژی، نورولوژی، پاتولوژی، رادیولوژی، رادیوتراپی است.

[fusion_button link=”https://drsharif.org/product/%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c%d8%b4%d9%86-%d9%81%d9%84%d8%b4-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d9%82%d8%a7-%d9%88-%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af” text_transform=”” title=”” target=”_blank” link_attributes=”” alignment=”center” modal=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” color=”default” button_gradient_top_color=”” button_gradient_bottom_color=”” button_gradient_top_color_hover=”” button_gradient_bottom_color_hover=”” accent_color=”” accent_hover_color=”” type=”” bevel_color=”” border_width=”” size=”” stretch=”default” shape=”” icon=”” icon_position=”left” icon_divider=”no” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=””]جهت خرید اپلیکشن فلش کارت ارتقا و بورد کلیک کنید.[/fusion_button]

همانطور که گفته شد اپلیکیشن فلش کارت ارتقا و بورد براساس جدیدترین رفرنس ها طراحی شده است. این اپلیکیشن شامل تشخیص‌ها، درمان‌ها، اندیکاسیون‌ها، کلیه گلوگاه های امتحانی، مشاهده سوال و جواب کوتاه به صورت مجزا می‌باشد. ویژگی بسیار عالی فلش کارت ها وجود جعبه لایتنر الکترونیک موبایلی است که فلش کارت ها، در فواصل و زمان‌های معین، به طور دستی مطابق با منحنیِ به یادسپاری لایتنر در صفحه موبایل ظاهر می‌شود تا آن مطلب بطور کامل و پایدار به حافظه دراز مدت سپرده شود. اگر روزانه سه ساعت از وقت هر فرد در رفت و آمدها سپری شود و آن فرد در این مدت هر ۵ دقیقه سه فلش کارت را مطالعه کند، در عرض یک روز تمام ۱۰۰ فلش کارت برنامه ریزی شده آن درس و در عرض یک هفته کل مطالب یک درس از اپلیکیشن فلش کارت ارتقا و بورد به اتمام خواهد رسید و داوطلب به تمام نکات کلیدی آن درس مسلط خواهد شد.

چرا باید از اپلیکیشن فلش کارت ارتقا و بورد استفاده کرد؟

اگر نمی دانید کدام کتاب یا مطالب را بخوانید (حجم بالای مطالب رفرنس آزمون ارتقا و بورد)، اگر زمان کافی برای مطالعه همه منابع را ندارید، اگر می خواهید به یادگیری در حد تسلط برسید، اگر می خواهید از کل به جز مطالعه کنید، اگر می خواهید زمان را در رفت و آمدهای روزانه و محل کار و… از دست ندهید (مدیریت زمان)، اگر در بین مقاطع تحصیلی شما وقفه ایجاد شده است، اگر می خواهید نزدیک زمان امتحان همه مطالب مهم را یکجا در اختیار داشته باشید و آنها را یک ماهه مرور کنید، از اپلیکیشن فلش کارت ارتقا و بورد موسسه رهپویان شریف استفاده کنید.

مزایای استفاده از اپلیکیشن فلش کارت ارتقا و بورد

1. جلوگیری از هدر رفتن زمان

آیا می دانید تفاوت افراد در یادگیری و موفقیت در آزمون های مختلف، در استفاده بهینه از زمان است و نه تفاوت های اندک ضریب هوشی. فاکتور زمان و سرعت مهمترین فاکتور موفقیت در امر یادگیری و امتحانات است. به اعتقاد کارشناسان امر برای یادگیری باید از فاکتور زمان، حداکثر استفاده را برد . اگر شما در طول روز ۵ ساعت در مطالعه از رقبا پیشی بگیرید در هر ماه ۱۵۰ ساعت جلو افتاده اید. این در حالیست که گاهی فقط یادگیری چند نکته بیشتر، سرنوشت شرکت کنندگان در امتحانات را تغییر داده است.

اپلیکیشن فلش کارت ارتقا و بورد با توجه به حمل راحت، همیشه می تواند همراه شما باشد. لازم نیست در رفت آمدهای روزانه نگران گذر زمان باشید و مضطرب از اینکه وقت گران بهای شما در حال سپری شدن است. بلکه همیشه تعدادی از کارت ها را همراه خود دارید و سعی می کنید در زمان های تلف شده، ضرب العجلی برای خود قرار دهید و تا رسیدن به مقصد به تعدادی از فلش کارت های ارتقا و بورد مسلط شوید.

ممکن است هر یک از ما 2 ساعت آخر شب و یا 1 ساعت عصر و 2 ساعت ظهر یا صبح را به بطالت بگذرانیم. اگر مثلا همین 5 ساعت را به برنامه مطالعه خود بیفزائیم و هر 5 دقیقه فقط 3 نکته روی یک کارت را با دقت بخوانیم، هر هفته بیش از 1000 نکته را مسلط شده ایم. در حالی که اکثر ما از کمبود وقت گلایه مند هستیم، تنها از وقت های تلف شده خود تا این اندازه می توانیم بهره مند شویم. دقت کنید مدیریت زمان که یکی از اصول موفقیت در عصر حاضر است با اجرای این سیستم به سهولت به مرحله اجرا در می آید.

همه ما دوست داریم در عصری که به عصر اطلاعات مشهور است و فاکتور زمان و سرعت جزء مهمترین فاکتورهای پیشرفت آن محسوب می شود، اطلاعات مهم و کلیدی را در مدت زمان کمتر و به مدت طولانی تر حفظ کنیم و به خاطر بسپاریم.

  • با استفاده از اپلیکیشن فلش کارت ارتقا و بورد

الف) سرعت یادگیری تان را تا حداقل 6 برابر افزایش می دهید.

ب) از کلیه وقت های مرده خود نهایت استفاده را می کنید.

ج) به این باور قطعی می رسید که زمان چون موم در دستان شماست. با استفاده از اپلیکیشن فلش کارت ارتقا و بورد شما تسلط کامل بر تک تک ثانیه هایی که در رفت و آمدهای روزانه، محل کار، منزل، ماشین و … می گذرد خواهید داشت.

2. یادگیری مداوم و دائمی

چطور می شود در دنیای پر از ازدحام امروز، مدیریت زمان داشت و بر لحظات و دقیقه های روز خود کنترل داشت . این امر فقط در صورتی محتمل است که بتوانید مطالب علمی را براحتی آنها را جابجا کرده و همیشه دم دست داشته باشید و یادگیری را به امری مداوم و دائمی تبدیل کنید که این کار با اجرای اپلیکیشن فلش کارت ارتقا و بورد به راحتی مسیر است.

3. تحقق یادگیری در حد تسلط (mastery Learning)

یادگیری در حد تسلط چیست که در عصر اطلاعات تا به این اندازه مهم قلمداد می شود. مگر معنی آن این نیست که باید مطالب درسی را خوب بفهمیم و درک کنیم تا به آن اشراف پیدا کنیم و مسلط شویم . اما قضیه به این سادگی نیست. قرائن نشان می دهد که اکثر شرکت کنندگان درامتحانات، مطالب درسی را به تعداد صفحات درسی در یک زمان مانده به امتحان تقسیم می کنند مثلا اگر دویست صفحه را در بیست روز و هر روز ده صفحه مطالعه کنند در امتحان موفق خواهند شد.

مطالب درسی بسیار حجیم است و در ظاهر چندان متوجه حجم درس ها نمی شوید. ولی با گذشت زمان پی می برید مطالب قبلی به مرور فراموش می شوند و برنامه شما هر روز سنگین تر می شود. لذا نباید به این امید بود که همه مطالب کتاب را بتوان برای امتحان خواند. بهتر است به نوشتن نکته اصلی هر موضوع روی کارت بسنده کنیم و به آنها مسلط شویم و یادآوری نکات فرعی تر را به مکانیسم تداعی معانی مغز واگذار کنیم.

4. تداعی معانی

برای آماده شدن در امتحانات بهتر است فقط نکات کلیدی مطالعه شود. نگران خواندن همه مطالب نباشید. مغز مکانیسم بسیار زیبایی دارد که اساس یادگیری ما بر اساس آن است و آن مکانیسم association یا تداعی معانی است. کافی است یک نکته کلیدی را مطالعه کنید بدون اینکه مطالب جزئی تر آن را مطالعه کنید خود مغز آنها را تداعی می کند و آنها را در اعماق حافظه تان جستجو می کند.

فرآیند ذهنی بسیار سریعتر از فرآیند جسمی است. فرآیند جسمی امری خستگی آور است مثلا در مطالعه، چشم و کمر و اعضای ما سریعا خسته می شوند. ولی در فرآیند ذهنی، سرعت بسان سرعت الکترون هاست. بسیاری از نکات نزدیک به آن مطلب کلیدی به سرعت تداعی می شوند، چون قبلا نکات جزئی تر را در کلاس خوانده اید. لذا با مطالعه نکات کلیدی و top، شما بر موضوعات متعدد مسلط خواهید شد و با اعتماد به نفس وارد جلسه امتحان می شوید.

با مطالعه نکات کلیدی و اجرای اپلیکیشن فلش کارت ارتقا و بورد تنها در زمانی کوتاه بر دروس مسلط شده و نکات فرعی تر و کم اهمیت تر را خود مغز براحتی تداعی و یادآوری خواهد کرد. غوغای  mastery Learning در عصر اطلاعات این است: بجای اینکه نکات غیر مهم را بخوانید و ذهن خود را خسته کنید نکات مهم را بارها مرور کنید و به آن مسلط شوید.

5. جلوگیری از خستگی مطالعه

اپلیکیشن فلش کارت ارتقا و بورد دارای سوالات کوتاه پاسخ، سوالات چهار گزینه ای و سوالات صحیح و غلط می باشد. به همین دلیل مطالب فلش کارت به صورت تئوری محض نیست. لذا ذهن دائما به تفکر و تعمق وادار می شود. باید اول سوال را ببینید و با تعمق و تفکر به آن پاسخ دهید. مهم این است که سریع به جواب نمی رسید و منتظر پاسخ هستید که آیا درست جواب داده اید یا خیر. برای مرورهای بعدی موضوع جالب تر می شود چون یک بار آن را خوانده اید و کنجکاو هستید که نسبت به مطلبی که قبلا آن را خوانده اید جواب درست بدهید.

این روش با سیستم سنتی بسیار متفاوت است. در سیستم سنتی فرد هیچوقت نمی داند مطالب را فرا گرفته است یا نه. چون مطالب کاملا یکنواخت است مجبور است فردی را پیدا کند که مطالب را از او بپرسد. لذا دائما باید برای او آزمون های متعدد برگزار کنند تا او را محک بزنند تا اگر ضعف دارد متوجه آن ضعف ها شود. این در حالیست که اگر فرد در آزمون های به عمل آمده نمره خوبی نیاورد اعتماد به نفس او کاهش می یابد. اما در اپلیکیشن فلش کارت ارتقا و بورد این چنین نیست.

امروزه بسیاری از دانشمندان، یادگیری را یک بازی کودکانه می دانند. پس چرا برای بعضی از ما یادگیری اینقدر سخت و طاقت فرساست؟ زیرا با سیستم سنتی مطالعه می کنیم و با اجرای اپلیکیشن فلش کارت بیگانه‌ایم.

سرگرم کننده و لذت بخش تبدیل می‌شود. این نکته اهمیت ندارد که مطلبی که یاد گرفته می شود چیست و چقدر سخت است. مهم این است که روش یادگیری ما روش درست و با صرفه باشد که در عین حال ما را دچار خستگی نکند. در سیستم فلش کارت فرد مشغول بازی سرگرم کننده و لذت بخشی می شود که در استفاده از سیستم لایتنر باید نکته ها را از خانه اول به خانه پنجم منتقل کند و هر کدام که یاد گرفته نشوند دوباره به منطقه خطر یا خانه شماره یک بر می گردند.

فرد می تواند بعد از هر تعداد کار خود را متوقف کند و دیگر درگیر سرفصل هایی با متون طولانی و کشدار نشود. بالا رفتن قدرت تمرکز ذهن طی این فرآیند امری است که طی آزمایش های مختلف توسط اسکینر و دیگر دانشمندان به اثبات رسیده است.

6. اجرای سیستم تکرار فاصله دار یا Spaced Repetition

بعضی ها جهت حفظ یک لغت انگلیسی آنرا و ترجمه اش را اینقدر پشت سر هم تکرار می کنند تا معنی آن لغت حفظ شود . اما این روش چندان مورد تأیید نیست. این کار شاید فقط وقتی مورد استفاده قرار می گیرد که بخواهیم آن مطلب همان لحظه فراموش نشود تا به کاغذ منتقل شود. روش صحیح حفظ یک مطب آن است که بین تکرارها یک فاصله منطقی باشد که بعضی آن را فواصل یک ساعت، یک روز، یک هفته، یک ماه و چهار ماه می دانند. اما اجرای اپلیکیشن فلش کارت ارتقا و بورد تمام این وسواس و نگرانی های را رفع می کند.

در استفاده از جعبه لایتنر نمی توانید به یکباره تمام کارت ها را از خانه ها تخلیه کنید لذا امکان اینکه یک کارت را دائم و پشت سر هم تکرار کنید وجود ندارد و تکرار آنها فاصله دار خواهد شد. دقت کنید که زیاد خواندن و تکرار فراوان در یک دوره کوتاه سودی ندارد و اگر همان درس به همان روش در طول فاصله های زمانی بیشتر، چند بار تکرار شود در ذهن نقش خواهد بست.

استفاده از این اصل در استفاده از سیستم لایتنر بدرستی رعایت شده و باعث می شود تا اطلاعات ضمن به خاطر سپاری در ذهن همزمان مورد ارزیابی و بررسی مجدد نیز قرار گرفته و در واقع با این کار عملا اطلاعات با زحمت کمتر و به صورت دائمی تر به حافظه بلند مدت سپرده می شوند.

7. علمی ترین روش انتقال اطلاعات از حافظه کوتاه مدت به دراز مدت

هر نکته و مطلبی که برای اولین بار خوانده می شود ابتدا وارد حافظه کوتاه مدت می شود. اما برای یادگیری و یا آمادگی امتحانات، شما نیاز دارید مطلب را وارد حافظه دراز مدت خود کنید. اگر این کار را انجام ندهید مجددا مجبور هستید همان نیروی اولیه و یا آگاهی بالای خود را بکار اندازید تا مجددا وارد حافظه کوتاه مدت خود کنید و این با توجه به محدودیت زمان به صلاح شما نیست .

اگر با یک روش ساده آن مطلب وارد حافظه دراز مدت شود، برای همیشه در ذهن شما باقی می ماند و مرور نزدیک امتحان فقط جنبه در دسترس قرار گرفتن بیشتر آن مطلب جهت سرعت بیشتر در جواب تست ها خواهد بود. همانطور که گفته شد، هر نکته ای هنگامی که برای اولین بار خوانده می شود وارد حافظه کوتاه مدت می گردد اما چگونه این اطلاعات را باید به حافظه بلند مدت انتقال داد. اندازه هر قفسه در جعبه لایتنر بر اساس منحنی فراموشی (ابینگ هاوس) محاسبه و طراحی شده است و فرد با ارتقا فلش کارتهای حاوی اطلاعات از خانه اول به خانه پنجم در واقع سطح فراموشی آن مطلب را به حداقل می رساند .

کارت های یادگیری بر خلاف جزوه و کتاب که در خیلی از موارد فقط باعث ایجاد عوامل منفی چون سرزنش و عصبانیت و جان کندن های بی حاصل و یأس می گردد، با روشی کاملا دوستانه برخورد می کند و برای هر واژه و یا نکته ای که یاد گرفته می شود آشکار و همزمان پاداش می دهد. فرد کارت های الکترونیک را خود به یک خانه جلوتر ارتقا می دهد و با چشم خود نتیجه موفقیت های کوچک را می بیند و بتدریج یاد گرفته های وی افزایش می یابد و به حافظه دراز مدت منتقل می شود.

8. افزایش توانایی و پیشرفت حافظه

این مطلب از اهمیت زیادی برخوردار است که توانایی های حافظه و هوشی افراد قابل ارتقاء و پیشرفت هستند همانطور که قدرت های ذهنی نوع انسان در طول تاریخ به تبع پیچیده تر شدن اطلاعات افزایش یافته است. استفاده از این سیستم در واقع به تبع افزایش تمرکز ذهنی که در شما ایجاد می کند و همچنین فعالیت ذهنی استاندارد و هدایت شده ای که برای حافظه وجود می آورد باعث افزایش توانایی های حافظه می گردد.

9. علم حامل شماست نه شما حامل علم

آیا می دانید فلسفه تولید کامپیوترهای قابل حمل (notebook) این است که انسان بتواند در حجم کمتر مطالب بیشتر را حمل کند؟ در سیستم سنتی فرد برای اینکه از زمان خود بهره بیشتری ببرد، مجبور است کتاب های رفرنس با قطر زیاد را در رفت و آمدها با خود حمل کند که با توجه به خستگی جسمی ناشی از حمل کتاب های سنگین این امر مقدور نمی باشد.

در حالیکه این علم است که حامل و نگهدار انسان از جهل و افکار بیهوده است، نه انسان حمل کننده علم از طرفی انسان تمایل دارد بعلت یکنواختی محیط منزل یا کتابخانه در فضاهای عمومی مثل پارک ها و یا حتی رفت و آمدها با توجه به کمبود وقت به مطالعه ادامه دهد و این مهم با حمل کردن کتاب های سنگین عملی نیست. کافی است که فلش کارت های موبایل را همراه داشته و در واقع به زمان و حافظه و شکل یادگیری خود تسلط کامل پیدا کنید.

10. پیشرفت آشکار در هر لحظه

در این روش فرد به راحتی و بدون آنکه مطلب را درک کند رد نمی شود بلکه با برگشت کارت حاوی آن اطلاعات به خانه اول، عملا خود را درگیر بازی هیجان انگیزی بنام یادگیری می بیند. فقط کسی که خودش را به اندازه کافی ستایش می کند می تواند به پیشرفت خود اطمینان داشته باشد .

وقتی فرد با ارتقاء هر مرحله موفقیت آمیز یادگیری خود را تشویق می کند این احساس را خواهد داشت که به یک وضعیت مطلوب رسیده است و این نتیجه یک نوع آگاهی و غرور شخصی است که بسیار ثمر بخش خواهد بود و این یعنی مشاهده پیشرفت آشکار در هر لحظه در کنار جلوگیری از خستگی مطالعه.

11. تنها مسیر جلوگیری از فراموشی

پدیده فراموشی نتیجه نقص در به حافظه سپردن نیست بلکه بیشتر ناشی از طریقه نادرست طبقه بندی و اختلال در سیستم ثبت صحیح مطالب است. یادگیری قوانین مطالعه ما را به این نتیجه می رساند که یادگیری چیزی نیست به جز مبارزه با موانعی که در مقابل یادگیری وجود دارند. پیوستگی مطالعه، تقویت حافظه و انتقال علمی اطلاعات به حافظه دراز مدت در سیستم فلش کارت کاملترین مجموعه را در جهت جلوگیری از فراموشی به وجود می آورند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02166908000 تماس حاصل نمایید تا کارشناسان ما شما در امر خرید و نحوه کار کرد با اپلیکیشن فلش کارت ارتقا و بورد راهنمایی کنند.

ویژگی های نرم افزار فلش کارت ارتقا و بورد

نرم افزار یا اپلیکیشن فلش کارت ارتقا و بورد بر روی گوشی های موبایل پزشکان محترم نصب میگردد و به صورت یک همراه دائمی عمل می کند. از ویژگی های این نرم افزار که منجر به رفع نیاز پزشکان محترم میگردد میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. فلش کارت ها براساس رفرنس های جدید اعلام شده به روز رسانی می شوند تا پزشکان محترم به جدیدترین مطالب دسترسی ساده داشته باشند.
  2. باتوجه به اینکه اپلیکیشن فلش کارت ارتقا و بورد بر روی گوشی پزشکان محترم نصب میگردد و همیشه همراه پزشکان می باشد، باعث می شود که بتوانید در زمان های مرده که اکثرا به بطالت می گذرد، از آن استفاده نموده و اینگونه با مدیریت زمان خود، بهترین بهره را ببرید.
  3. با استفاده از نرم افزاز فلش کارت می توانید یادگیری دائمی و مداوم داشته باشید.
  4. امکان مرور های پی در پی باعث تحقق یادگیری مطالب و مباحث تا سطح تسلط شما خواهد شد.
  5. به منظور تداعی معانی و مباحث و مطالب سنگین و گاها فرار، فلش کارت یکی از مناسب ترین ابزارهاست.
  6. استفاده مناسب از اپلیکیشن فلش کارت ارتقا و بورد از خستگی های مفرطی که ممکن است هنگام مطالعه ایجاد شود، جلوگیری می کند.
  7. با استفاده از سیستم تکرار مباحث می توانید از فراموشی مباحث و مطالب جلوگیری نمایید.
  8. فلش کارت باعث افزایش سرعت یادگیری می شود.
  9. فلش کارت، علمی ترین روش انتقال اطلاعات از حافظه کوتاه مدت به حافظه بلند مدت است.

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]