نورولوژی

کتابهای کیمیا ویژه رشته نورولوژی به عنوان یکی از رشته های پر طرفدار به یاری خدا و به همت رتبه های برتر سالهای گذشته و اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه های علوم پزشکی با توجه به رفرنس های جدید تالیف و ترجمه می گردد. رفرنس های رشته نورولوژی به قرار زیر می باشد:

Adam’s and victor’s Principles of neurology / 10th edition / 2014

Merritt’s Neurology /19th edition/ 2016

Electromyography and neuromuscular disorder / Preston & Shapiro / 2013

کتب کیمیا

از مشخصات بارز سری کتب کیمیا ، درسنامه محور بودن این کتب با بهره گیری از مولفین دارای رتبه برتر بورد تخصصی ، اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور میباشد ، که به همراه مجموعه سوالات ارتقاء و بورد کل کشور در سال های اخیر، با پاسخ های تشریحی، براساس رفرنس های جدید می‌باشد.

این مجموعه در ۲۳ جلد جمع آوری و تدوین گردیده است که از زمان ثبت نام، به صورت تدریجی به دست داوطلبان خواهد رسید. مطالب و مباحث ارائه شده در این سری کتب به شرح زیر می‌باشد:

تست‌های تشخیصی نورولوژیک، اختلالات CSF، تومورهای مغزی- اختلالات حرکتی، حسی ویژه سوماتیک و نورواندوکرین، کمردرد- سردرد و سرگیجه، تکامل سیستم عصبی- اختلالات بینایی و تکلم- صرع و ترومای عصبی- اختلالات هوشیاری و خواب- بیماری‌های سربرو واسکولار- مالتیپل اسکلروز و اختلالات روانپزشکی- عفونت‌های سیستم عصبی- اختلالات تکاملی و متابولیک ارثی و ناشی از داروها وسموم- اختلالات متابولیک اکتسابی و تغذیه‌ای و الکل- بیماری‌های دژنراتیو سیستم عصبی- بیماری‌های نخاع و اعصاب کرانیال- بیماری‌های اعصاب محیطی- بیماری‌های عضلات و صفحه محرک- برخورد با بیمار نورولوژی، شکایات شایع در نورولوژی، تست‌های تشخیصی- بیماری‌های سربروواسکولار، نوروتروما، سردرد و سندرم‌های درد، صرع و اختلالات حمله‌ای- عفونت‌های CNS، بیماری‌های التهابی و دمیلینه کننده، اختلالات حرکتی، بیماری‌های نوروماسکولار- نوروانکولوژی، هیدروسفالی و ادم مغز، اختلالات ستون فقرات، اختلالات خواب و سیستم اتونوم، عملکرد ارگانهای سیستماتیک و مغز- سم شناسی عصبی، نورولوژی اطفال، روانپزشکی نورولوژی، مراقبت‌های انتهای زندگی- شاپیرو2,1- انواع نوروپاتی و میوپاتی

کتب اکسیر

مجموعه کتب اکسیر شامل سوالات طبقه بندی شده سالهای گذشته هر رشته می‌باشد و هر ساله بعد از اتمام فرایند تولید کتب درسنامه، چاپ و در اختیار داوطلبان عزیز قرار می‌گیرد.

فلش کارت

فلش کارت‌های آمادگی آزمون بورد هماهنگ با جدیدترین رفرنس، همراه همیشگی شما است.

آزمون آنلاین

این آزمون ها به صورت آنلاین و مبحثی در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد که در زمان مشخص می‌توانند با ورود به پنل کاربری خود در آن شرکت کنند.

سوالات آزمون ارتقاء سال‌های گذشته

سوالات آزمون ارتقاء هر سال پس از برگزاری آزمون، جمع آوری شده و با کلید پاسخ‌ها (غیرتشریحی) منتشر می‌شوند. هر کتاب شامل سوالات همه قطب های کشوری درآن سال می‌باشد.

آخرین محصولات

مدرسین موسسه

اساتید موسسه رهپویان شریف از بهترین اساتید گروه پزشکی هستند. اساتید محترم از دانش آموختگان ممتاز دانشگاه های درجه یک ایران و خارج از ایران و رتبه‌های برتر بوده و همواره در جهت اعتلای سطح دانش خود و دانشجویان خود بسیار کوشیده اند.

مولفان

مولفان موسسه رهپویان شریف از بهترین و شناخته شده‌ترین مولفان کتابهای گروه پزشکی هستند. بسیاری از موسسات انتشاراتی دیگر از مولفین محترم موسسه رهپویان برای همکاری دعوت کرده‌اند. مولفین این گونه کتابها از دانشجویان نخبه و رتبه‌های برتر آزمون‌های پزشکی در رشته خود می‌باشند.

آدرس: تهران – خیابان فاطمی غربی – نبش جمالزاده – روبروی دژبان مرکز ارتش – پلاک ۲۷۴
ایمیل: info@drsharif.org