• شماره تماس: ۶۶۹۰۸۰۰۰-۰۲۱

نورولوژی

رشته نورولوژی به عنوان یکی از رشته های پر طرفدار از جمله رشته های جدیدی است که امسال به یاری خدا و به همت رتبه های برتر سالهای گذشته و اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه های علوم پزشکی با توجه به رفرانس های جدید تالیف و ترجمه می گردد. رفرنس های رشته نورولوژی به قرار زیر می باشد :

Adam’s and victor’s Principles of neurology / 10 th edition / 2014 Merritt’s Neurology /19 th edition/ 2016 Electromyography and neuromuscular disorder / Preston & Shapiro /2013

کتب کیمیا

مجموعه کامل سئوالات ارتقاء و بورد کل کشور در سال های اخیر، به خصوص سال ۱۳۹۵ به همراه پاسخ های تشریحی، براساس رفرانس های جدید از مشخصات بارز سری کتب درسنامه رشته نورولوژی امسال رهپویان شریف است.

این مجموعه سعی دارد که به دستیاران و متخصصین نورولوژی کمک کند تا به راحتی از مطالب رفرنس استفاده کنند و با خلاصه ای که در دست دارند، به بهترین نتیجه ممکن برسند.

موسسه رهپویان شریف در سال ۱۳۹۳ مجموعه ای را به صورت فلش کارت آماده تحویل نمود ، این فلش کارت ها شامل کلیه نکات کلیدی و مهم از ۵۸ فصل کتاب آدامز ۲۰۱۴ بوده و در قالب یک برنامه نرم افزاری طراحی شده بود.

پس از ارائه موفق این محصول و استقبال داوطلبان گرامی بر آن شدیم مجموعه ای کامل تر را در رشته نورولوژی در اختیار داوطلبان قرار دهیم.

این مجموعه در ۲۱ جلد جمع آوری و تدوین گردیده است که به مرور زمان تکمیل خواهد شد و به صورت تدریجی از زمان ثبت نام، به دست داوطلبان خواهد رسید و مطالب و مباحث ارائه شده در این سری کتب به شرح زیر خواهد بود :

۱- ۱۵ جلد کتاب ، سوالات طبقه بندی شده کلیه قطب های برگزار کننده آزمون ارتقاء از سال ۹۳ به بعد و آزمون بورد تخصصی به همراه پاسخ تشریحی کامل به گونه ای که نیاز داوطلب به شرح درس را برطرف نماید. ۲- ۵ جلد کتاب محتوی خلاصه و شرح درس کلیه فصول مریت ۲۰۱۶ به همراه سوالات ارتقاء همه قطب ها و آزمون بورد تخصصی ۳- یک جلد کتاب درسنامه شاپیرو که شامل خلاصه ای جامع و کامل از کتاب شاپیرو ۲۰۱۳ می باشد و برای اولین بار توسط موسسه رهپویان شریف ارائه می گردد و مطالعه آن از اهمیت خاصی جهت موفقیت در آزمون آسکی و همچنین مبحث EMGS   (Electromyography) برخوردار است . شرح و تفصیل جزئی مباحث به قرار زیر می باشد : تست های تشخیصی نورولوژیک/اختلالات CSF/تومورهای مغزی اختلالات حرکتی، حسی ویژه سوماتیک و نورواندوکرین/کمردرد سردرد و سرگیجه/تکامل سیستم عصبی اختلالات بینایی و تکلم صرع و ترومای عصبی اختلالات هوشیاری و خواب بیماری های سربرو واسکولار مالتیپل اسکلروز و اختلالات روانپزشکی عفونت های سیستم عصبی اختلالات تکاملی و متابولیک ارثی و ناشی از داروها وسموم اختلالات متابولیک اکتسابی و تغذیه ای و الکل بیماری های دژنراتیو سیستم عصبی بیماری های نخاع و اعصاب کرانیال بیماری های اعصاب محیطی بیماری های عضلات و صفحه محرک برخورد با بیمار نورولوژی/ شکایت شایع در نورولوژی/  تست های تشخیصی بیماری های سربروواسکولار/ نوروتروما/ سردرد و سندرم های درد/ صرع و اختلالات حمله ای عفونت های CNS/ بیماری های التهابی و دمیلینه کننده/ اختلالات حرکتی/ بیماری های نوروماسکولار نوروانکولوژی/ هیدرسفالی و ادم مغز/ اختلالات ستون فقرات/ اختلالات خواب و سیستم اتونوم/ عملکرد ارگانهای سیستمایک و مغز سم شناسی عصبی/ نورولوژی اطفال/ روانپزشکی و نورولوژی/ مراقبت های انتهای زندگی شاپیرو

دموی مجموعه کتب درسنامه سال ۱۳۹۶ (به زودی)

کتب اکسیر

مجموعه کتب اکسیر ؛ که شامل سوالات طبقه بندی شده سالهای گذشته هر رشته می باشد ، هر ساله بعد از اتمام فرایند تولید کتب درسنامه چاپ و در اختیار داوطلبان عزیز قرار می گیرد .

محصولات آزمون 1395

مفتخریم که اعلام نمائیم بیش از ۹۰ درصد از سوالات آزمون بورد تخصصی رشته ارتوپدی در سال ۱۳۹۵ در کتب درسنامه رهپویان شریف موجود بوده است ….

مجموعه سوالات آزمون ارتقاء سال ۱۳۹۵